onsdag 9 januari 2013

Tänkte somna

Tjej på gymmet:
Har alltid pushupbh när hon tränar. Liten vikt. Blir inte svettig. BHbandet ramlar ner hela tiden så hon står och drar i det. Håret utsläppt.
Fine. Snyggtränande tjej.

Men sen i omklädningsrummet, vafan. Då sitter hon helt naken bredbent och pillar med en pincett bort könshår. Inte ok!!!!!!

Solstrålen sa inte till. Solstrålen blir lika chockad varje gång och bara går därifrån så fort som möjligt för att inte få med sig tjejens hår hem.

Hon verkar dessutom sjukt skum.

Som grannen ovanpå som gör techno. Spelar ashögt i otakt. Ibland mitt i natten kan jag vakna av att han går "varvet" runt i sin lägenhet, varv efter varv och kliver hårt. Som pappa gör i trappan med sina inomhustofflor, såna badtofflor i plast. Blam blam blam låter det.

Jag tänker jag ska säga till honom. Jag tänker många gånger detta. Säga "skaffa lurar för i helvete".

Sen får jag syn på honom när jag ska någonstanns, eller ibland i hissen. Kenny Bräck blonderat hår, sådär gult. Sjukt anorektisk spinkig. Går snett och lite framåtlutad. Stirrar när han ser en.

Sen tänker jag att jag inte alls ska säga till honom. Han kanske mördar mig.

Som bruden. Hon går lite likadant.

De kanske bara har varsitt för kort ben och behöver inlägg.

Man kanske ska para ihop dem på nåt sätt?

Fast det slutar väl bara med att hon visar sig vara en sådär som låter i sängen.

Ok. Tror jag tänkt klart nu. Nu kan jag somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar